Praktische tips, juicy verhalen en inside information direct in je inbox?
Schrijf je hier in.
Is dit een elevator pitch? Een letterlijke dan?
Zomer = even geen onderwijs, even minder vergaderingen, even geen conferenties, even minder mails. Tijd om projectaanvragen te schrijven! Olé! Ik help je daarbij
Wat te doen bij verlamming, bij staren naar een wit blad, bij uitstelgedrag? Het is heel simpel: gewoon doen!
Welke ervaringen met beleidsmakers heb jij? Veel of net geen enkele? Vind je het gemakkelijk of net heel moeilijk om ze te bereiken?
Als je het grotere plaatje niet meer ziet, als je vastzit, als je onzeker ronddoolt: vraag hulp. Mensen zijn geboren helpers.
Net zoals niet elk kind leert fietsen aan de hand van een standaard videootje van Paw Patrol, is er voor de communicatie van jouw onderzoek ook geen one size fits all oplossing
Het klinkt paradoxaal: tijd steken in iets om tijd te besparen. Maar dat doet een communicatiestrategie met jouw tijd.
Ik droom van een wereld waarin de mensen openminded en genuanceerd zijn. Er is veel kleur, vrijheid, heel wat kansen, veel samenwerking en bovenal: dialoog.
“En… wat nu? Wat te doen met al die publicaties die in vaktijdschriften verdwijnen? Moet dat niet verder verspreid worden, naar die mensen en organisaties waarover jullie schrijven? Neen?”