Alles over
Het gevoel van veiligheid hangt sterk af van de inrichting en het gebruik van de openbare ruimte. Het citizen science project MOMENT GPS brengt de gepercipieerde veiligheid in Brussel naar gender in kaart. Een communicatiestrategie voor MOMENT GPS van VUB.
Een op zeven adolescenten kampt met een psychisch probleem. In steden is de kans groter dan op het platteland. Daarom legt het citizen science project SMARTS zich toe op de geestelijke gezondheid en weerbaarheid van Brusselse jongeren. Een communicatiestrategie voor SMARTS van VUB.
CAPTURE droomt van een circulaire economie. Daarom zet het in op innovatieve toepassingen om water, plastics en CO2 duurzaam terug te winnen. Een communicatiestrategie voor CAPTURE, een consortium met UGent, VITO, UAntwerpen en VUB.
Hoe kijken jonge kinderen naar milieuvervuiling en gezondheid? Wat als we hén zelf het woord geven en het hen laten uitleggen aan hun leeftijdsgenoten? Een project voor VITO, Universiteit Antwerpen, Provinciaal Instituut voor Hygiëne en Vrije Universiteit Brussel. In samenwerking met Jasper Léonard.